Aktualności
Wnioski do ustalenia prawa do świadczenia „Dobry Start”
- Szczegóły
Pyrzycko-Stargardzki Bank Spółdzielczy udostępnił klientom posiadającym dostęp do Internet Bankingu w zakładce Świadczenia, możliwość składania wniosków w ramach Programu „Dobry Start”.
Program „Dobry Start” to 300 złotych jednorazowego wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Co ważne, rodziny otrzymają świadczenie bez względu na dochód.
Świadczenie „Dobry Start” przysługuje raz w roku na rozpoczynające rok szkolny dzieci do ukończenia przez nie 20. roku życia. Dzieci niepełnosprawne uczące się w szkole otrzymają je do ukończenia przez nie 24. roku życia.
Ważne! Wniosek należy złożyć do 30 listopada.
W przypadku wniosków złożonych w lipcu i sierpniu, rodziny wyprawkę otrzymają nie później niż 30 września.
W przypadku wniosków złożonych w kolejnych miesiącach gminy będą miały maksymalnie 2 miesiące od dnia złożenia wniosku na jego rozpatrzenie i wypłatę świadczenia.
Złożenie wniosku o świadczenie „Dobry Start” w lipcu i sierpniu to gwarancja wypłaty świadczenia nie później niż do 30 września.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.mpips.gov.pl/DobryStart/