Zasady bezpieczeństwa
Drogi Kliencie, pamiętaj!
- Żaden Bank nigdy nie wysyła do swoich klientów pytań dotyczących haseł lub innych poufnych danych.
- Nie otwieraj wiadomości i dołączonych do nich załączników nieznanego pochodzenia.
- Nigdy nie udostępniaj osobom trzecim identyfikatora ani hasła dostępu.
- Regularnie zmieniaj hasło służące do logowania i nigdzie go nie zapisuj.
- Zachowaj rozwagę przy przekazywaniu numeru karty.
- Nie zapisuj kodu PIN na karcie, ani nie przechowuj go razem z kartą.
- Komputer lub telefon komórkowy podłączony do Internetu musi mieć zainstalowany program antywirusowy, który musi być na bieżąco aktualizowany.
- Instaluj na swoim komputerze tylko legalne oprogramowanie i korzystaj z systemów, które posiadają wsparcie producenta.
- Aktualizuj system operacyjny i istotne dla jego funkcjonowania aplikacje, np. przeglądarki internetowe.
- Dokonuj transakcji w znanych i zweryfikowanych przez siebie sklepach internetowych.
- Przed zalogowaniem sprawdź, czy połączenie z Bankiem jest bezpieczne – czy przed adresem znajduje się symbol zielonej kłódki i czy adres witryny internetowej Banku rozpoczyna się od skrótu: https://
- Po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego nie odchodź od komputera, a po zakończeniu pracy wyloguj się i zamknij przeglądarkę.
Pamiętaj, że bezpieczeństwo Twoich oszczędności zależy także od Ciebie!