Drogi Kliencie, pamiętaj!

  1. Żaden Bank nigdy nie wysyła do swoich klientów pytań dotyczących haseł lub innych poufnych danych.
  2. Nie otwieraj wiadomości i dołączonych do nich załączników nieznanego pochodzenia.
  3. Nigdy nie udostępniaj osobom trzecim identyfikatora ani hasła dostępu.
  4. Regularnie zmieniaj hasło służące do logowania i nigdzie go nie zapisuj.
  5. Zachowaj rozwagę przy przekazywaniu numeru karty.
  6. Nie zapisuj kodu PIN na karcie, ani nie przechowuj go razem z kartą.
  7. Komputer lub telefon komórkowy podłączony do Internetu musi mieć zainstalowany program antywirusowy, który musi być na bieżąco aktualizowany.
  8. Instaluj na swoim komputerze tylko legalne oprogramowanie i korzystaj z systemów, które posiadają wsparcie producenta.
  9. Aktualizuj system operacyjny i istotne dla jego funkcjonowania aplikacje, np. przeglądarki internetowe.
  10. Dokonuj transakcji w znanych i zweryfikowanych przez siebie sklepach internetowych.
  11. Przed zalogowaniem sprawdź, czy połączenie z Bankiem jest bezpieczne – czy przed adresem znajduje się symbol zielonej kłódki i czy adres witryny internetowej Banku rozpoczyna się od skrótu: https://
  12. Po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego nie odchodź od komputera, a po zakończeniu pracy wyloguj się i zamknij przeglądarkę.

Pamiętaj, że bezpieczeństwo Twoich oszczędności zależy także od Ciebie!

Partnerzy banku